Yilmaz D., "Üstün Yeteneklilerin Gelişiminde Okul Psikolojik Danışmanlarının Rolleri, Okul Psikolojik Danşmanı E-Bülteni, Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği", Diger, ss.6-11, 2017 (http://www.turkpdristanbul.com/wp-content/uploads/2018/07/Okul-Psikolojik-Dan%C4%B1%C5%9Fman%C4%B1-e-B%C3%BClteni-7.-Say%C4%B1.pdf)
Yilmaz D., "Üstün Yetenekliler İçin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları: Gereksinimler, Sorunlar ve Müdahaleler", Nobel Yayın Dağıtım, ANKARA, 2015
Yilmaz D., "A Qualitative Study To Understand The Social and Emotional Needs of The Gifted AdolescentsWho Attend The Science and Arts Centers in Turkey", Educational Research and Reviews, vol.10, pp.1109-1120, 2015 (https://academicjournals.org/journal/ERR/article-full-text-pdf/41951D652393)
Albayrak-Dengiz N., Yilmaz D., "Üstün Zekalı ve Üstün Yetenekli Çocuklarda Algılanan Sosyal Destek Düzeyinin Benlik Saygısına Etkisinin İncelenmesi", İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.12, ss.177-190, 2015 (https://dergipark.org.tr/iuhayefd/issue/8802/110036)
Şahin Taşkin Ç., "Learning: What Do Primary Pupils Think About It?", JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, vol.105, pp.277-285, 2012 (https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00220671.2011.627394)
Doğan M.F., Şahin Taşkin Ç., "Öğrencilerin Öz-düzenlemli Öğrenme Becerilerinin Gelişiminde Anne-Babaların Rolü", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, vol.6, pp.1-18, 2016